Bine ati venit!


cover

Sunt o mamica pasionata de crosetat, cusut si de tot lucrul facut de mana. Cum a inceput totul? Am avut si eu, la randul meu, o mama pasionata de aceasta arta, lucru care m-a inspirat, iar pe la varsta de 5-6 ani ajunsesem sa reusesc chiar eu
sa creez mici hainute pentru papusi. Pe parcursul anilor am tot incercat si exersat, si odata cu venirea pe lume a celor 3 fetite ale mele placerea de a face mici lucrusoare minutate a fost mult mai mare. Intre timp munca mea s-a extins si la copii unor prieteni sau cunostinte, lucru care m-a determinat sa impartasesc si cu voi aceasta arta minunata.

Daca va plac lucrurile deosebite, realizate manual, cu multa pasiune, dragoste si meticulozitate ati ajuns in locul potrivit. Toate produsele pot fi adaptate in functie de dorintele voastre legat de culori, marimi, fire, modele etc. Daca va plac produsele noastre va astept cu pareri, propuneri sau chiar comenzi.

Leave a Reply

